in love with y2k

stateam intr`o seara cu vlad la o bere si povesteam si ma intreaba daca am auzit de motorul y2k si i`am zis ca n`am auzit niciodata de el....ei bine cand am auzit cum face motorul la y2k am ramas blocat.nu mi`a venit sa cred cum suna!zici ca ii avion de vanatoare care isi ia zborul!Y2K este cea mai rapida motocicleta din lume este cea produsa de americani (futai draku), Y2K , care de fapt are un motor de elicopter, adica o turbina de elicopter si atinge 100km/h in 2,13 sec, 350km/h in 14 sec. si viteza maxima este de 227mph=368km/h limitata electronic de calculatorul de bord ( la teste a atins 431km/h mai rapida ca si un veyron !!!) si costa in jur de 150.000-185.000$. Dar motocicleta se face cu PRECOMANDA, adica achiti o suma si dupa 3-6 luni iti vine "ragalia" acasa si platesti restul. Chiar si Jay Leno si-a cimparat asa ceva.desi nu sunt un fan al motociletelor Y2K chiar ma lasat cu gura cascata!Deci daca esti milionar si chiar vrei sa atragi toate privirile inspre tine Y2K e solutia perfecta !

No comments: