Dota PRO Player ...... NOT !

desi n am mai jucat pe Garena de multa vreme totusi am revenit ....am jucat cateva meciuri super tari care chiar mi`au placut chiar daca am castigat sau am pierdut am dat de leaveri si de nubi cea ce e inevitabil dar azi am dat de unu care chiar m`a facut sa rad.....ma certam cu un ratat de care tot ziceam ca are MH (inca nu am verificat desi am salvat replay si chiar am de gand sa vad) si intervine unu destept pe nume aly_theo care imi zice mie ca nu exista MH (maphack) pe ggc ....am inceput sa rad de el ca avea numa lvl 7 (lvl pe care il poti face in cateva ore pe ggc (mai ales daca lasi afk la cs.....) si apoi imi zice desptu :

hell , intradevar jok pe gg de vreo 2 zile da jok dota de vreo  7 ani ;)
cand am auzit ca el joaca dota de vreo 7 ani am ramas prost =)). cum draku sa joci dota acum 7 ani cand nici Frozen Throne nu era pe atunci ?cat despre dota nu mai vb ......
deci asa in concluzie: oricat ai incerca sa faci un sistem in care sa eviti nubi leaveri si ratati care folosesc MH tot n`ai cum sa scapi de ei.....ei cred ca daca ai MH si faci 2 3 kill uri esti zeu.....ba din contra esti luat ca un mare RATAT !niciodata nu o sa inveti un joc daca tu din start folosesti cheaturi !

No comments: