German Fest

am fost azi la German Fest cu ubi meu si cu my little brother from another mother sa vadem  si noi  cum e pe acolo.am ajuns doar pe la 9,30 am topit 2 Holsten nefiltrate am mancat un carnacior i`am ascultat pe cei de la Jukebox care au asigurat buna atmosfera.Toata lumea a fost happy pana s`a anuntat ca la ora 22:30 butoaiele Holste se inchid pana a 2 zi thumbs down cei de la Jukebox au iesit de pe scena pe la 22:10 ceva de genu...mi`a fost ciuda ca am prins asa putin azi dar lasa ca si maine e o zi, sper sa adun gasca si sa mergem mai in numar mai mare pentru ca nu in fiecare zi bei bere nefiltrata la 2,5 ron thumbs up  chiar la sfarsit mi`au placut "betzivii" care stateau la masa si numarau cate pahare de bere s`a baut la masa rolling on the floor


noa bine ne vedem maine la German Fest care venitidevil

ps: care vreti sa vedeti poze de la German Fest din Oradea intrati pe germanfest.ro

Meniul  German Fest 
WarmeSpeisen (Preparate calde):
  Rata cu varza calita
Ciolan cu varza calita
 
Gegrilltes (Preparate la gratar):
  Pastrama de miel cu mamaliguta
Frigarui din piept de pui
Rulada de ied
 
Wurste (Carnati):
  Carnati Bratwust cu mustar thumbs up
Carnati de bere
Carnati vanatoresti
 
Getrauke (Bauturi):
  Holsten Glas
Holsten pahar
Holsten Weissbier
Holsten wheat - bere origilala nemteasca nefiltrata din grau
thumbs up
Orangina - verschiedene aroma
Orangina - diverse sortimente
Granini - verschiedene aroma
Granini - diverse sortimente
Caffee

No comments: