Aplicatie Brasov 2007 (a doua parte :P )

de data asta am sa fiu mai scurt ....
deci dupa o cum ziceam dupa o noapte de chin a doua zi am vizitat Muntii Buceci .Aici am vizitat Babele si Sfinxul si am avut parte de niste panorame superbe (niste poze: poza din telecabina eu la cota 2000 babele eu si Sfinxu eu si masca cea dubioasa :)))
dupa ce am terminat cu babele si sfinxu ne`am indreptat sper Sinaia unde am vizitat toata statiunea si mai ales Castetelul Peles care m`a lasat fara cuvinte (eu in curtea Castelului)!
Dupa Sinaia am vizitat Lacul glaciar Balea (inainte sa urcam la Balea , Lacul Balea Cabana Balea si eu , la un vin fiert cu cativa colegi la Restaurantul de langa lacul Balea , pe terasa restaurantului)
Dupa ce am vizitat Balea ne`am intreptat spre Sibieni(aici am fost cazati in ultima seara) spre Sibieni am tras o carte cu colegii (grupu vesel din spatele) inainte de Sibieni ne`am oprit sa vizitam si umpic din Sibiu desi nu mai avea nici un rost sa ne oprim pt ca era deja 17 ploua eram obositi fara nici un chef de nimik....dar profu ne`a obigat sa coboram,asa ca am luat`o spre centru si ne am cautat un restauratn unde sa mancam ceva cald si sa asteptam sa treaca cele 2ore pe care profu ni le`a dat )Mi am facut si eu o poza in centrul Sibiului sa nu zica lumea ca n am fost pe acolo
La Sibieni am fost pur si simplu imprastiati in vreo 4 5 vile :)) 2autocare impartite in vreo 6 7 vile :)).In vila in care am fost eu caza am dat de cel mai simplu sieficient plan de evacuare posibil
Aici am l`am si pictat pe unu din colegi (poza 1 poza 2 poza 3 poza 4 ) dupa ce am ras cu lacrimi toata noaptea a 2zi ne am intreptat spre casa insa am mai facut o singura oprire la Arieseni unde am mancat la MAMA UTA (a si sa nu uit aici am mai gasit si specialitatea casei "CIOBA DE VACUTA") si la vf Vartop (partia de la Arieseni unde am tras o fuga pana la jumatea partiei sa imi fac ceva poze cu cativa colegi )si apoi in 2 ore am ajuns in mult iubitul si aglomeratul nostru oras ORADEA :X

cam atata a fost toata aplicatia de 5zile.....DAR maine ma duc iar 5 zile prin Franta dar din cate am inteles in mare parte am sa vizitez tot Strasbourg`ul :D asa ca iara AFK 5zile .... poate o sa intru de undeva sa scriu din Franta si am sa si pun ceva poze dar inca nush sigur mai vedem!

5 comments:

Anonymous said...

hahaha misto plan de evacuare !!! Si eu am acasa Ciorba de Burta acuma , am bagat 2 farfurii pana amu :X . Ma bucur ca te-ai simtit bine , si sa vedem si la anu descriere asa amanuntita a excursiei

Anonymous said...

apropo am uitat sa iti spun ca am avut eu grija de Criss pt tine cat timp ai fost plecat :D

Anonymous said...

mortu` iara tre sa ai grija de mine 5 zile :)) k pleaca iubii in tari straine:(

Anonymous said...

mai are putin si zboara, ca ma dau cu ceva prostie care isi face efectu . muahaha >:)

vudu said...

ce efecte va dau io la amandoi de nu va vedeti :)))