random links part 1

urmaresc blogul lui makavelis de multa vreme si pe langa posturile interesante care le gasesc la el "serialul" preferat pentru care intru cel mai des la el pe blog este "Link Heaven" un post in care pune cateva linkuri pe le`a gasit dealungul saptani.ei bine ceva de genu am sa incerc si eu numai ca eu in loc de link heaven am sa ii zic random links sper sa va placa...o sa postez odata sau de doua ori pe saptamana sau poate chiar si de mai multe ori depinde de timp si de "material"

1. misca paleta neagra de la stanga spre drepta si ai sa vezi ceva in miscare :) link
2.un joc care dupa parerea mea il joc numai la plictiseala link
3.un add-on pentru a vizualiza versuri în WinAmp sau Windows Media Player link
4.fulfillment un tel de tetris dar mult mai interesant link
5.un site foarte util care iti zice unde gasesti un Free Hotspot in marile orase si nu numai link
6.crezi ca esti bun la geografie si sti toate capitalele si orasle din lume? ia testeaza-ti cunostintele(e si un joc online) link

No comments: