musai BMW sa fie !

de ceva vreme o gramada dintre consatenii mei fac drumuri de Italia , Germania , Belgia etc sa isi aduca masini second ca doara acuma e mai ieftin inmatricularea ca si inainte.Toate bune si frumoase :) merg ei frumos cu 2.000 3.000, eura sa isi cumpere masinute la care au visat frumos acum 9 10 ani,cei mai destepti dintre ei isi cumpara ceva simplu de intretinut exemplu golf 3(la maxim 1,500).un consum micutz de 5 6l/100km maxim 7 fie e o masina numai buna pentru un om care nu are venituri mai mare de sa zicem 10mil pe luna.CORECT?ei dar stai ca mai sunt unii care care vad treaba altfel...ei zic asa "ma daca tot am acuma in mana bani astia si imi permit sa imi iau si eu INSFARSIT un BMW de ce sa nu mi`l iau?!?" si poc isi ia cocalaru BMW.Un 320 sau un 325 de 10 ani sau mai bine bine....motor de 1.9l si cu 100CP daca nu si mai bine,el "sarac" cu un salar in caz fericit de 10mil....nu se gandeste cat ii vine impozitu pe an, nu se gandeste ca daca doamne feri ii pica ceva de pe BMW s`a ars la buzunar urat de tot...si un exemplu clar tot aici in sat un prieten si`a luat un 320 la 2900e dar are cateva probleme mici care se rezolva repede zice el.ei bine uite ca din august pana in ziua de azi nu a reusit sa isi faca masina!oare de ce?scumpe piesele, scump inmatriculatul ca e numai euro 2 motoru mare, caluti multi...si la salar de 7mil nu e loc de asa ceva :/ acum 2zile am aflat ca baiatu are de gand sa mearga 2 3 luni in Spania la munca ca sa isi poate rezolva problemele cu masina caci aici in tzara nu poate face bani destui sa repare masina si sa si manance ceva...si acuma ma intreb eu de ce nu era bun un Golf 3?la ce io trebui lui BMW care consuma de la 9l in cel mai fericit caz....BMW e o masina care manca bani multi mai ales ca e veche si poate pica in orice moment ceva dupa ea....dar na fiecare face ce vrea cu bani lui :P

No comments: