back home

am fost 3 zile la Coada Lacului desi nu prea am prins vreme buna a fost destul de bine.ne`am distrat am facut gratare, am mers pe stanca etc etc .
 pacat ca turismul in Romania inca este la pamant....Coada Lacului este o zona superba dar ca sa ajungi la ea este foarte greu :( drumul de la baraj pana in Coada este dezastru :/ sa mergi 12 km tot cu 10 15km/h din groapa in groapa e aiurea si asta cel putin de 10ani incoace, drumul este si mai rau daca vi de la Stana la Coada .....cel mai usor e sa ajungi iarna dupa ce cade zapada tot drumu e drept ca in palma :)) .Drumu ca drumu dar pana am gasit cazare la Coada Lacului am cautat pe google pana mi`au sarit capacele.am dat de maxim 7 8 vile cu care am putut lua legatura pt niste informatii pt cazare...pana la urma am avut noroc cu o cunostinta care ne`a dat cabana altfel ramaneam acasa .Oricum lasand deoparte toate astea recomand oricui Coada Lacului mai ales ca de anu viitor lacul va fi din nou plin la fel cum a fost pe vremuri :X

No comments: