back home :)

am revenit aseara din Baia Mare ,am facut doar 2 ore si umpic nu ca si la plecare aproape 4 ore....am prins drum liber iar tata na evitat sa isi incerce noul audi love struck i`a dat urat in gura tot drumu devil
a fost un weeken super frumos , am fost la nunta unei verisoare iar cu ocazia asta mi`am si revazut multe neamuri din baia mare(si din alte colturi de care nici nu stiam laughing) pe care nu le`am vazut de foarte multa vreme.Am vizitat aproximativ tot orasul si pot sa zic ca am ramas placut impresionat mai ales de "centru vechi" al orasului .Fete frumoase destul de multe ,masini nu mai vorbesc drooling .pacat ca la capitolul clubbing mai au de lucrat thumbs down(fatza de oradea,nu ca aici ar fi ceva iesit din comun da noa ) e misto ca in BM nu e aglomeratie deloc in comparatie cu Oradea ca e deja supra sufocata angry,cred ca in 10min poti traversa BM lejer in schimb Oradea cred ca din Nufaru pana in Episcopia daca vrei sa ajungi in timpul zilei iti trebe o ora cel putin at wits' end... in fine asta e un alt capitol la care o sa revin mai incolo....
cam atata am avut de zis asa in mare happy poze nu prea am pt ca nu am avut aparat la mine iar cu telu nu am avut chef sa fac ca E50 asta a meu nu are numai 1.3m si nu prea are rost .

3 comments:

Anonymous said...

mie nu mi`ai zis k erau "Fete frumoase destul de multe" :-w

valy21 said...

tare ai bani :D bogatasule

vudu said...

lol bine ar fi sa fie cum zici tu :P