s`a dus si facultatea...

mai am o luna si s`a si facultatea.luni primesc diploma cum ca am terminat geografia turismului..diploma cu care ma pot sterge pe fund in ziua de azi. acum cativa ani daca aveai facultate erai smecher te lua orice firma la lucru acuma NU, acuma trebe sa ai si master !ca romani is romani trebe sa invete ca tampiti toate porcariile care ministeru invatamantului ti le da!(povestea cu materiile supraincarcate la romani e mult prea veche si care de ani buni nu s`a schimbat) stau si ma intreb acuma dupa ce termin facultatea unde o sa ma angajez? o sa imi caut un loc de munca in domeniul care l`am terminat? o sa lucrez eu pt un salar minim pe economie de 4,5mil? nee... cu siguranta NU. mai bine stiu ca ma duc si lucrez in alt domeniu mult mai bine platit. iau diploma dupa 3ani de facultate si o pun in pod (in rama nu are rost ca nu are nici o valoare). si uite asa s`au dus 1000 si ceva de euro in 3 ani numai pe taxa de scolarizare + cateva sute de euro restantele care sunt intr`un numar destul de mare la mine....ma uit la unii colegii din liceu sau din ginmaziu care nu au mai continuat facultatea si s`au angajat imediat dupa terminarea liceului si ii vad cum ei deja sunt asezati la casa lor cu masina apartament alea alea ...au lucrat au scos un credit si traiesc bine mersi. eu mi am futut timpu aiurea (nu ca m`as fi dus io pe la faculta da noa...). stau si ma intreb cu ce is eu mai smecher ca el ca o sa am diploma asta?cunosc N cazuri care au terminat Dreptul cu note de peste 9 si stau si vand in piata ...si apoi sa te mai miri ca tineretu din romania se ia si se duce in strainatate la munca.....mda hai ca ajunge ca m`a luat deja valul...
cred ca o sa revin cu o poza de la festivitatea de premiere saptamana viitoare ...

No comments: