Poezii 8 martie

De ziua ta
Eu iti ofer un buchet
De ziua ta
Pentru ca dragostea
Nu are limita
In inima mea.

Orice asi zice
Orice asi face
Ori de cate ori te-as supara
Eu tot te iubesc,
Maicuta mea.

Acum 8 Martie a venit
Si-n dar de ziua ta
Iti ofer toata dragostea
Din inima mea.

LA MULTI ANI maicuta mea!
======================********=================

Martie de Lucian Blaga

Din caier incalcit de nouri
toarce vantul
fire lungi de ploaie.
Flusturatici fulgi de nea
s-ar aseza-n noroi,
dar cum li-e sila -
se ridica iar
si zboara sa-si gaseasca
cuib de ramuri.
Vant si-i frig -
iar mugurii
prea lacomi de lumina
isi zgulesc acum
urechile in guler.

======================********=================

Muma tanara de Dimitrie Bolintineanu

I
Lautarii canta hore gratioase;
Tinerii feciori
Cata dupa parul fetelor frumoase
Sa rapeasca flori.
Ca dulci fragi de campuri albele fetite
Dulce rumenesc,
Aparand cu mana mandrele cosite,
Sarutari pe gura las de le rapesc.

II
- "Dar tu, femeie tanara,
De ce stai ganditoare?
In gene-ti vaz o lacrima
Ca roua pe o floare.
Vezi! pruncul tau ne farmeca
Cu chipul sau cel dulce;
Ca fluturul sub auru-i,
El sub cosita luce.
Da tu-l privesti si lacrima
In gene-ti straluceste...
O, spune, muma tanara!
Ce cuget te rapeste?"
- "Cand ochii mei il cauta,
Eu cerc durere-amara,
Gandind ca-n cursul anilor
Va fi rob el in tara!"

No comments: