Call of Duty 5 se lanseaza anul acesta

cei de la Activision au anuntat lansarea noul Call of Duty 5 anul acesta.Se zice ca apărut un zvon pe Internet conform căruia acţiunea din următorul joc din seria Call of Duty ar putea să aibă loc din nou în al doilea război mondial iar jocul se pare că nu va fi realizat de către compania Infinty Ward, realizatorii Call of Duty 4.Eu unul am fost foarte multumit de COD4 nu inteleg de ce au ales alta companie care sa se ocupe de COD 5 dar noa cine sunt eu sa judec ce ei mai bine pt ei :P
O data de lansare inca nu am aflat dar indata ce stiu mai multe am sa va anunt !

mai multe info pe IGN.com

2 comments:

Anonymous said...

e confirmat pe xbox doar din cate am vazut.. oricum stire oficiala inca nu este.. mai asteptam..

Anonymous said...

in ce luna sant nerabtator sal descarc am vazut un film e belea in genul call of duty 4 dar putin mai realist http://www.youtube.com/watch?v=KkYH2D2y1Y4t