Cadou / Mesaje de 14 februarie Valentine's Day !

M-am uitat in portofel si era gol,m-am uitat in buzunar si am gasit doar cateva monede,m-am uitat in inima si te-am gasit pe tine.Abia atunci am realizat cat de bogat sunt!

Dumnezeu ne-a dat 2 picioare sa mergem,2 maini sa tinem,2 ochi sa vedem,2 urechi sa auzim,dar de ce ne-a dat o sg inima?Pt ca pe cealalta i-a dat-o altcuiva ca tu sa o gasesti.

Un duh mi-a promis 3 dorinte.Eu i-am spus ca nu vreau 3,nici macar 2,ci una singura:Mi-as dori sa te am pe tine!

Intr-o zi ma vei intreba ce e mai important pt mine:tu sau viata?Eu voi spune ca viata,iar tu te vei supara dar fara sa-ti dai seama ca pt mine tu esti viata!

As vrea sa poti sa te vezi prin ochii mei.Numai asa ti-ai da seama ce mult insemni pt mine!

Soarele nu ar fi portocaliu,marea nu ar fi albastra,eu nu as fi fericit daca nu ai fii tu!

Picioarele tale sunt obosite?Pt ca ai alergat prin mintea mea toata ziua...

Intr-o noapte o stea m-a intrebat:"De ce nu o lasi daca te face sa plangi?"I-am raspuns:"Stea,tu ti-ai parasi cerul ?"

Tot timpul sa desenezi cercuri in jurul celor pe care-i iubesti,nu inimi,pt ca inimile se pot rupe,dar cercurile nu au capat.

Pt Mai multe mesaje intra AICI

No comments: