insomnia !


iara de cateva zile bune daca nu chiar saptamani am trecut la noptile albe !efectiv nu pot durmi nici cum noaptea ,deobicei adorm pe la 8 9 dimineata :| am incercat de cateva ori sa nu dorm dar seara pe 9 10 seara adorm apoi ma trezesc la 1 sau 2 si tot asa...tre sa imi gasesc un job sau o ocupatie ca deja nu mai rezist :|

va intebati ce fac toata noaptea pe net?pai depinde...ori joc dota toata noaptea ,ori citesc blogurile mele preferate ,ori ma uit la ceva film ,ori pun ceva pe blogu meu ....etc etc



4 comments:

iNm said...

same here ... n-am mai dormit inainte de 5 dimineata de vreo 4 luni :|

TERROR said...

vudu iti cunosc problema :( Io zic ca un loc de munca ar fi solutia problemei tale...doar un sfat de la un batran prieten ;))

Anonymous said...

pai daca stai toata ziua acasa si nu faci nimic.. te mai miri?

Anonymous said...

inainte sa te culci fa niste miscare , alergare 2 km , sau 50 de flotari , 200 de genoflexiuni , ceva de genul sa obosesti . ai sa vezi ca adormi