Doneaza o haina!


Campania Umanitas 10-14 decembrie

Ai ocazia ca in perioada 10-14 decembrie sa donezi haine vechi, haine ce ti-au ramas mici, haine de demult, haine uitate, haine ce-ti ocupa spatiul inutil pentru ca pur si simplu nu le mai porti.

Gandeste-te bine, dar nu sta pe ganduri! Sunt atatia copii necajiti si oameni saraci care au nevoie o mica atentie, de o dovada de umanitate.

Doar gandurile bune si atentia nu ii vor incalzi, dar o haina calduroasa cu siguranta o va face!






via netics


Cum poti contribui

In perioada 10-14 decembrie 2007, intre orele 16.00 - 18.00, vino cu hainele pe care vrei sa le dai mai departe in Oradea, pe str. Tudor Vladimirescu nr.48 (sediul Utopium), si noi ne vom asigura ca vor ajunge mai departe la cine trebuie.

2 comments:

Anonymous said...

pare rau, eu de obicei cand imi raman mici sau nu le port le dau la casa de copii "casa minunata" cum ii zic eu :P

Anonymous said...

o sa ma uit si eu sa vad ce am pe acasa..