Concurs de Dota cu premii, 1vs1


Pentru că nu am mai oferit nici un concurs de aproximativ 6 luni, ne-am gândit că ar fi frumos să facem un cadou înainte de sărbători ... şi am găsit şi cadoul perfect. Primii 16 membri care se vor înscrie vor fii participanţii la concursul nostru. Premium pentru câştigătorul concursului este o copie în original a jocurilor Warcraft 3: Reign of Chaos şi Warcraft 3: The Frozen Throne.

Întrebari şi răspunsuri:

* Q: Cum mă înscriu?
* A: Nu este nevoie decât să creaţi un cont de utilizator (în cazul în care nu aveţi unul) şi să postaţi în acest topic mesajul "confirmat".

* Q: Când se va ţine concursul?
* A: 26 - 28 decembrie

* Q: Ce mod se va juca?
* A: Nu am decis.

* Q: Cum vom juca?
* A: 1 vs 1


pt inscreri intrati AICI

ps Locurile sunt limitate !

No comments: