it`s time 4 a UpGrade

da m`am hotarat saptamana viitoare imi comand o pl video si 1g de DDR ca deja nu mai rezist!Stau si ma uit la Crysis , Call of Duty 4 NFS Pros Street etc etc , ca la felul 7.Mor de ciuda cand nu pot sa incerc si eu jocurile astea care le asteptam de multa vreme si acuma ca au aparut stau si ma HOLB la ele.....si 100% daca nu sap viitoare atunci cealalta o sa imi iau si un HDD de 320 ca astea de 2 de 80 is deja arhi pline :))

ce imi recomandati de vreo 10 12mil ?:)

ps:nu imi ziceti 8800 GT ca nu fac io prostia asta sa dau 10 mil pe o pl video :)))

2 comments:

Anonymous said...

daca tot dai 12 mil in total atunci inseamna ca tot dai 7.5mil pe placa video. din pacate nu prea ai de ales. decat sa dai acum bani pe ceva ce maine nu va functiona [vista, dx10, etc] mai bine iei un 8800gt, gs, gts ca alea sunt revolutia. sau nu iei acum hardul, stergi din filme :)

iNm said...

8600GT cel putin asta o sa mi-o iau eu :D