Euro 2008

desi nu avea nevoie de o victorie ca sa se califice mai departe si un egal i`ar fi fost de ajuns Angliei pt a se califica la Europenele din 2008, dar datorita "marelui" Steve McClaren care i`a tinut pe banca pe Beckham, Terry, Rooney Anglia a pierdut cu Croatia scorul terminandu`se 2-3!si uite ca le veni si randul lor!noua ne`a ajuns cati ani am stat pe tusa..nici tu CM nici tu europene....Deocamdata ne bucuram ca am "scapat" de Germania Portugalia si Spania a mai ramas Franta Italia Olanda echipele mai periculoase de care ne`am putea speria,ar fi frumos insa sa picam asa mai lefer cu Austria, Suedia ,Turcia , Israel etc....oricum felicitari lor pt meciul de aseara si`au aratat adevarata lor fata de care sincer cam uitasem...de mult nu am mai vazut sa bata Romania pe cineva asa de rau...imi aduc aminte de faimosul meci(amical) Romania Germania 5-1 :)).Sa speram ca vom avea un drum cat mai lung la Euro 2008 si ca nu ne vom face de rusine!

No comments: