"Emo Community"

Mai nou la TV , in ziare si chiar si pe bloguri am vazut ca se discuta foarte mult de acesti EMO KIDS.Voi ce parere aveti de aceasta Comunitate asa zisa EMO?Sincer eu n`am nici o treaba i`as accepta mai mult decat pe stupizi si mult prea cunoscuti maneleri...

daca nu ai vazut pana acuma sau nu sti ce e un EMO ai aici mai jos niste clipuri
sau puteti sa vizitati emo kids website

video 1 What is emo?
video 2 how to be emo
video 3 i must be emo NOT.....
video 4 emo song
video 5 emo !

aici 2 poze cu 2 personaje foarte cunoscute care si ele la randu lor au fost emo :P



REPET ! NU AM NIMIK CU EI ! II PREFER PE EI DECAT PE MANELARI !

2 comments:

iNm said...

Pai manelistii s-au integrat in peisaj , idioti sunt peste tot pe strada deci why not si emo? :) macar ei is linistiti :)

strings said...

emo nu inseamna sa ai o freza ca hitler ala.... iseamna sa suferi cumplit. inseamna sa fi bolnav. credeti-ma. un bolnav este bolnav, nu-l poti invinui ca asa este. si nu vina lor ca sunt bolnavi. ci a celor din jur, mai ales a parintilor. un bolnav nu va recunoaste niciodata ca e bolnav, asa ca altii din jur trebuie sa-si dea seama ca sunt bolnavi si sa-i duca la psihiatru. si pe langa faptul ca i-a parasit iubitul sau alte deastea, ei se omoara pt ca nu mai pot trai cu boala. pur si simplu ii consuma prea mult. ii inteleg pt ca am inceput sa contactez si eu boala un pic.