Adevarul despre pensiile private.....


Ungur Bulan si pensiile private! vazut la mortu

a devenit deja o marie porcarie...eu cand m am inscris la ING pt a face pensii private mi s`a spus ca,campania va incepe in august bine inteles ea s`a mai amanat mult si bine si intre timp si Iisus a aflat ca se fac penstii private si se castiga bine...pana si buna mea s`a pus sa faca pensii private,efectiv toti oameni cu care ma intalnesc ma intreaba daca vreau pensie la banca X y z .....la inceput imi faceam si eu iluzii ca strang atatia ca o sa castig atata ca imi iau de bani aia tzoale telefon alea alea...si am facut un mare cacat am strans si eu o semnatura si mi am luat un tricou mare castiguri am avut ...efectiv imi este si rusine sa intreb pe cineva de pensii .mai bine tac dreakului din gura ca numa ma fac de rusine...las ca la anu vine asigurarile obligatorii pe casa ....poate de acolo imi fac bani de o pereche de tzipele adidas :))

2 comments:

Anonymous said...

foarte adevarat ce spui tu.. pana si profa de romana ne`o intrebat dak nu le trebuie la parinti pensie sau dak nu avem cunostinte :))

Anonymous said...

miraju castigului usor. E de kkt, eu i-am promis la o pretena ca la ea fac, ca face si ea a ING , la ala e si fratello si mai multi.