un copil FOARTE destept pt varsta lui


la inceput am crezut ca stie si ea 2 3 tari de astea mai mari.....dar dupa ce am vazut tot filmuletul am ramas uimit JUR!unii nici dupa 12ani de scoala nu stiu atatea cat stie aceasta frumusete de copil!probabil la 20ani iti stie tot universul :P


masa:and Lilly where is Romania?
Lilly:ha? Romania?!?!? EROR EROR .....



daca vrei sa iti testezi cunostintele in ale geografiei poti sa o faci AICI
sincer la nivelul 3 la europa am facut 80% .....ia ziceti`mi si mie ce scoruri ati tras cel mai mult din prima sau a 2incercare!

ps:joaquin stiu tu faci 100% nu trebe sa imi mai zici :P


2 comments:

Anonymous said...

it`s funny ca numa RO nu o zis :)) dar smart girl, nici eu nu le stiu pe toate pt simplu fapt ca nu ma intereseaza :)

Anonymous said...

dulce fetita.. nu are mai mult de 3 4 ani si iti stie harta lumii.. altii nici la 25 de ani nu stiu sa-ti arate o tara pe harta.. ea sigur va ajunge ceva savant.. banuiesc..