din nou probleme la Steaua :(

Gica este vinovat pentru acest egal. Formula de start nu a fost cea mai buna. Hagi mi-a transmis primul «11» cu o ora înainte de joc, iar eu i-am spus ca i-as vedea titulari pe Badoi si Surdu.

Eu am vrut sa fac din Hagi cel mai bun antrenor, dar, daca nu ma va asculta, îl va demite Consiliul de Administratie, care se supara atunci când nu-l asculti pe patron!

Steaua n-a avut niciodata un lot atât de valoros, însa acum problema echipei este antrenorul. Vom face tot ce vreau eu pâna la urma, dar poate cu altcineva în locul lui Hagi!

sursa:prosport.ro

omu asta ma dispera deja!cine plm se crede???oare asa facea si cu Protasov si cu Zenga?nu cred ! cum isi permite sa faca asa ceva cu HAGI?!??!?!?asta vrea sa ii dea foaia cu primul 11 si Hagi sa execute?!?pe cine draku o sa aduca la Steaua daca Hagi pleaca?pun pariu ca nu il mai vad pe Hagi pana la iarna pe banca Stelei daca inaptu asta continua asa :|

MUIE MA CIOBAN PROST !

CURAJOS Intr-o declaratie acordata presei din Polonia, fundasul Stelei a reactionat la criticile aduse de patronul sau. "Recunosc ca nu sunt în cea mai buna forma sportiva, dar nu am facut greseli majore pâna acum. Sunt surprins de afirmatiile patronului. Nu este adevarat ca nu particip la faza ofensiva, asa cum a spus Becali. Aceasta este tactica antrenorului Hagi. De exemplu, la Korona Kielce aveam alte atributiuni si urcam deseori în atac. Intr-adevar, echipa sufera la finalizare, dar speram sa ne revenim", a declarat Pawel Golanski


uite mai aici om cu caracter!nu sta si inghite ca si alti de la echipa!Nu are Steaua un fundasi drept mai bun ca si Golanski in momentul de fata si parashuta asta de jiji il vrea pe sclavu ala de badoi in teren care nu e instare sa dea 1 centrare!
Bravo Golanski tot asa nu te lasa la ciobanu asta manevreze cum vrea el !

No comments: