Fifa 08


mda insfarsit l`am jucat....nu pot sa zic ca sunt foarte incantat de el,are imbunatatiri la grafica in rest la gameplay parca e mai greoi sau cel putin asa mi se pare mie la inceput.e naspa ca nu il au pe mutu(probabil din cauza drogurilor..)e si mai naspa ca nu au echipe romanesti in schimb au poloneze...dar bine inteles nu imi fac eu griji ca vin baieitii fifaromania.net si fac ei echipele din Liga 1 :P Cerintele sunt tot aceleasi ca si la Fifa 07 ,daca ti a mers si ala vechi iti merge si asta nou 100% eu am jucat aseara pe 1024 cu toate detaliile la maxim si a mers bine...in rest ce sa va mai zic au aparut niste chestii noi,de exemplu la meciurile amicale (Kick Off) a aparut niste optiuni - Clasical ,Be a Pro si Zone Play....inca n am apucat sa vad care e smecheria cu ele dar revin mai incolo cu mai multe informatii
aa era sa uit ce mai imi place :) e tare pt ca acuma poti sa iti faci Clubul tau personal poti sa creezi tu jucatori etc etc :) am sa va zic mai multe dupa ce aflu si eu :P

No comments: